marți, 1 decembrie 2009

România noastra

România nu e a lor, nu e a urmaşilor, urmaşilor lor, România este a noastra !!! Vreau să încep înainte de toate prin a ura un călduros      La Mulţi Ani tuturor românilor din ţară şi de peste hotare. Ţara noastra a trecut prin multe, a îndurat multe, dar mereu a ieşit triumfătoare cu capul sus, cu drapelul strălucitor şi mai ales cu sprijinul unui popor din ce în ce mai patriot. Eu? Da şi eu mă consider un patriot. Iubesc această ţară, iubesc tot ce ţine de România şi cu siguranţă o voi iubi pentru totdeauna. Mihai Eminescu a spus odată că, Patriotismul nu este numai iubirea pământului în care te-ai născut ci, mai ales, iubirea trecutului, fără de care nu există iubire de ţară. Bun, nu vorbesc despre naţionalism, nu vorbesc despre un crez care afirmă că românul este superior altor popoare. Nu, eu vorbesc despre dragostea sinceră şi necondiţionată pentru patrie. Acum te întreb pe tine dragă cititorule, de ce ţii cu Naţionala României la meciurile de fotbal, de ce te bucuri când un român învinge la box, de ce îţi saltă inima de bucurie când vezi tricolorul arborat cel mai sus la Olimpiadă? Îţi spun eu de ce.  Pentru că sângele de român îţi curge prin vene, pentru că ai crescut într-o familie românească, pentru că te mândeşti când eşti numit român, pentru că iubeşti tot ce ţine de România, pentru că îţi iubesşti neamul, pentru că îi mulţumeşti lui Alexandru Ioan Cuza, pentru că lăcrimezi de fiecare dată când auzi Imnul României,  pentru că îţi iubeşti patria, pentru că inima ta bate în trei culori, pentru că l-ai considerat frate pe moldovean, pentru că l-ai iubit pe muntean, pentru că i-ai strâns mână unui ardelean, pentru că ştii că eşti şi muntean, şi dobrogean, şi moldovean, şi bucovinean şi ardelean, şi oltean, şi bănăţean, pentru că ştii că eşti român ! Însă ceea ce separă un patriot de unul pe care nu-l vom numi este respectul pentru ţara. De ce să furi când ştii că iei de la gura unui frate, de ce să înşeli când ştii că îţi înşeli vecinul, de ce să ucizi când ştii că sângele fratelui tău e şi al tău? Sper că prin acest articol, prin această urare să devenim din ce în ce mai mulţi patrioţi şi români adevăraţi!!!

10 comentarii:

  1. Imi place parerea ta si as dori sa tinem legatura daca si tu doresti ma intereseaza parerea ta despre mai multe lucruri si sper sa ne intalnim intr-o buna zi. LA MULTI ANI! tuturor celor ce se mandresc si respecta neamul lor cel al romanilor

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt mereu dispus sa-mi spun parerile cu voce tare si sa le dezbat cu cei interesati. Esti bine venit/a, defapt sunteti cu totii bineveniti sa imi scrieti pe mail. Gen.Strategist@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc sincer pentru parerea ta inteligenta, te incadrezi perfect in categoria persoanelor pe care n-am numit-o mai sus. In afara de a-ti ura si tie La Multi Ani (desi nu meriti), nu voi spune nimic altceva. N-am cui...

    RăspundețiȘtergere
  4. buna uite ca am revenit cu inca un comentariu, sigur as dori sa iti pun cateva intrebari despre opiniile tale legate de alegerile care au fost sau nu fraudate si nu numai, mai tinem legatura, o seara buna in continuare

    RăspundețiȘtergere
  5. Cica esti un tigan. =))

    Tipul te cunoaste bine, n`am ce zice. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei, fiecare cu parerea lui, dar fac pariu ca stiu mai multe despre ce inseamna Romania cu adevarat, decat el!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu te enerva, nu se merita

    RăspundețiȘtergere