luni, 21 septembrie 2009

Veni, Vidi, Vici !

Azi in ediţia specială de la 17 - 19, emisiunea "Suntem în direct" bate toate audienţele pe posturile de radio transmise pe internet. Pe lângă aceasta, am fost urmărţi de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării şi de alte organizaţii guvernamentale cât şi non-guvernamentale din România. Chat-ul emisiunii a fost blocat pentru 10 minute datorită afluenţei enorme de mesaje. Vreau să-i mulţumesc Dyei (Dianei Prepeliţă) pentru că mi-a fost invitată astăzi şi pentru ca a punctat nu mai puţin de 5 momente muzicale, live, interpretate de-a-dreptul magistral. Mulţumesc mult tuturor ascultătorilor !!!

2 comentarii:

  1. Hai ma lasi, ti s-a blocat chatul... 5 momente live... dupa tine ce ar trebui sa faca un cantaret, sa isi puna cd-ul? Daca tot ai vorbit de batutul audienteleor, de ce nu ai dat si tu o cifra acolo sa vedem despre ce audienta este vorba...

    RăspundețiȘtergere
  2. 5 momente cantate live fara orchestratie mi se pare o performanta. Pe langa aceasta, motivul pentru care interpretii canta live, in emisiunea mea cel putin, este exact pentru a inchide gura criticilor. Cei care nu cred in acest articol sunt invitati sa-mi asculte emisiea sambata si duminica de la ora 17. Iar ca sa-ti raspund, valoarea nu se masoara in numarul discurilor scoase pe piata ci in calitate lor. Diana Prepelita are cea mai buna voce de copil din Romania la ora aceasta cu 0 cd-uri la activ. Fermierul numara cantitatea de porumb, eu nu!

    RăspundețiȘtergere