marți, 31 martie 2009

Austria - Romania, lupta colosilor... sau a cocosilor?

Hai sa facem un calcul simplu. Romania se situeaza in acest moment pe locul... ce mai, suntem pe penultimul loc in grupa, cu 4 puncte din 4 meciuri. O performanta de-a dreptul remarcabila avand in vedere ca am avut de-a face cu adevarati colosi. N-o sa iau acum la puricat fiecare meci pentru ca n-are sens. Ii spunem ghinion si gata! Acum insa urmeaza sa vedem cu adevarat unde ne plasam. Urmatoarele meciuri pentru Romania dupa parerea mea sunt tardive. Dupa esecul de acum cateva zile cu Serbia abia mai avem niste sanse matematice de calificare si astea minuscule. Asa ca ridic si eu urmatoarea problema, domne, de ce mai mergem acolo? Sa dam bani degeaba pe biletele de avion sau ce? E clar, o sa avem de-a face in Austria cu o echipa formata din bucatari si profesori. Bine ca nu isi baga echipa a doua pe teren, ca si asa am pierde! In alta ordine de idei, nu cred ca mai are sens sa gasim scuze penibile pentru a raspunde la intrebarea care sta pe buzele fiecarui microbist roman si anume: De ce foarfeca si fierul am pierdut? Un autogol?! Un gol din offside?! Sarbii n-au avut mai mult de 5 suturi pe poarta si 3 goluri ne-au dat. Dam vina pe arbitru. Ce-i drept offside si trei sferturi de penalty refuzat. Asadar si prin urmare, de ce ne mai ascudem dupa deget? La ce meci a avut si echipa de tineret, nu vine nimic promitator din urma. Si dupa cum imi place mie sa spun:

Que serra, serra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu