vineri, 13 martie 2009

Politica de scara blocului

Toata lumea se pricepe cu siguranta la 2 lucruri, la politica si la fotbal. De cel din urma subiect nici nu mai are rost sa comentam. La certurile pe care le vedem zilnic pe la televizor nimic nu ne mai surprinde, dar despre politica nu se putea sa nu expun si eu o opinie. Foarte interesanta metoda romaneasca de a-ti rasplati mentorul. Noi pe langa faptul ca primul lucru pe care-l facem cand ajungem in functie e sa ne asiguram confortul material pe 3 generatii, muscam si mana celui care ne-a creat. Avem exemplele elocvente chiar aici, Geoana si Nastase. Nu-mi pot imagina eu ca Mircica a fost pus in functie fara aprobarea lui Adita. (pe vremea aia mai avea un cuvant de spus) Surprinzator insa, mentorul este injunghiat bine pe la spate, de doua sau cel putin trei ori, dar mai presus de atat, Brutus mai si tapeteaza un zambet altruist pe buze. (fraza a fost menita sa fie citita de doua ori)
Nu iau apararea nimanui, ba din contra! Teoria mea proprie si personala este ca 'tusica Tamara se odihnesc pe o plaja din Bahamas, sorbind dintr-o carafa de aur. (interpretati cum vreti). Ca sa conchid scurta mea postare, asa ceva n-ai mai vazut! Asa ca dragi prieteni lasati doctrinele la o parte, agatati sepcile cu PDL in cui si incuiati in dulap toate umbrelele de la PNG ca n-ar niciun rost! Mai bine apucati-va de fotbal ca iar s-a accidentat Chivu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu