duminică, 3 mai 2009

Evreii - Fotbalul romanesc - FRF

Ca tot omul am vrut si eu sa ma uit la meciul Dinamo - CFR sperand ca un arbitru strain va aduce de la sine un arbitraj corect. Totusi chiar inainte de meci ma intrebam, cum ii pedepsesti pe arbitrii straini daca gresesc? Nu-i mai lasi sa arbitreze in Liga 1 sau ce? Ii trimiti in Liga a treia? Ii amendezi, ce le faci? Bun, lasand asta la o parte, se face 9, deschid televizorul si incepe meciul. Jocul decurge bine, cu multe faze de poarta in prima repriza, dar cu niste decizii controversate la faulturi comise de ambele echipe. Minutul 14 il gaseste pe Bostina cu mingea la picior in careu, iar fundasul CFR-ului il faulteaza clar, fara ca arbitrul sa acorde penalty. Trecem peste, n-a fost aproape, n-a vazut. Ajungem la faza primului penalty-ul. Dupa parerea mea trebuie sa fi un arbitru sclipitor ca sa-ti dai seama ca sutul lui Danciulescu ajungea sa treaca peste stadion, deci niciun fel de pericol la poarta clujeana. Bun, zicem si la asta ca a fost sut spre poarta si ca fundasul ala a sarit cu mainile sus, deci decizie corecta. Rateaza Marius Niculae si ramane 0-0. Minutul 42 il gaseste pe Danciulescu singur cu portarul, dintr-o gafa de proportii a lui Alcantara. Deschide scorul Dinamo si la reluare atacantul clujului Kone este impins clar de Moti si cade in careu, din nou, fara penalty. Cum poti sa mai scuzi la asta, a fost la doi pasi de faza!!! Se termina prima repriza si parca l-a drogat cineva pe arbitru. Repriza secunda debuteaza cu decizii demne de cascadorii rasului atunci cand arbitrul da mingile la intamplare. Fault la Cristea, da fault pentru CFR, hands la Alcantara, da mingea tot CFR-ului. Probabil ca a gasit valiza in vestiar ca altfel nu-mi explic. Dupa o serie de decizii monumental de corect ajungem la celebrul minut 92. Niste mici imbranceli izbucnesc la poarta lui Dinamo, (nimic serios dupa parerea tuturor, pur si simplu s-au impins putin unii pe altii, asa e fotbalul mai sunt si nervi in derby-uri cu mize mari) iar acest Pierluigi Collina, acest Francis Marindin, incepe sa bubuie cartonasele rosii, trimitandu-i prematur la vestiare pe Tamas si pe Kone. Am uitat sa precizez ca dansul are o rata demna de cartea recordurilor, 16 cartonase rosii in 19 meciuri.

In concluzie, a fost un meci in care s-a jucat fotbal, dar un meci care a fost facut praf de catre arbitru. N-ar fi pentru prima data in Romania, dar ar fi pentru prima data cand un arbitru strain face ce face si mai ales cand un arbitru cu ecuson UEFA strica un meci in asa hal. N-am nimic cu Asaf Kenan poate ca la el acasa, unde Beitar Ierusalim este penalizata de mai mult de 20 de ori in 4 ani de catre federatie si tot castiga campionatul in detrimentul rivalei, se practica astfel de fotbal. Parca a fost din alta lume omul asta, nu imi explic ce cauta in circuitul european al arbitrilor un astfel de personaj. Hai sa fim serios, la noi in Romania s-au vazut greseli si mai mari, dar in circuitul UEFA nu se poate asa ceva. E impardonabil! Arbitrii straini am vrut si am primit niste rebuturi demne de Liga a 2-a. Sa se spele Lupescu si Prunea cu ei pe cap si astept cu nerabdare Steaua - Dinamo sa vad si eu arbitrajul, meciul nu cred ca va conta daca mai aduc un astfel de individ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu